eflin0606
eflin0606 benim kızımında 2 aylık ölçümlerinde sol kalça alfa açısı 59 çıkmıştı. 1 ay çift bez bağladık 3. ayın sonunda düzelir demişti doktor ki düzeldi de çok şükür. Ben de çok kafaya taktım çok üzüldüm ama şimdi o 1 ayda o kadar stres ve araştırma yaptığıma üzülüyorum. Merak etme çok büyük olasılıkla düzelecek. Bebeklerde kalça gelişiminin tamamlanması 3 hatta bazen 4 ayı buluyormuş. 3 hafta sonra tekrar kontrole gittiğinde ilerleme olacaktır, alfa açısı 60ın üzerine çıkmamış olsa bile yine stres yapma 3 ayda da toparlayabilir