Dogacelik Klasik püsküllü viledam var eskidi. Ne alayım en pratik ve güzel olan hangisi? Viledanın yuvarlak dönerek sıkılanı pek hoşuma gitmedi annemde var. Sanki iyi sıkmıyor ıslak kalıyor. Moplar daha mı iyi? Siz nasıl siliyorsunuz kızlar?🌸
PamukPrensesannesii Dogacelik Sprey mop kullanıyorum günlük olarak , haftalıkta kaynar sulu Vileda atıyorum. Buharlı mop almak istiyorum inşallah.
Dogacelik Kuzularinanasi çocuklar uyurken siliyorum kayıp düşüyorlar diye. Takır takır ses yapıyor mu çok😄
Kuzularinanasi Dogacelik cocuk uyanmaz onun sesine ya.ben de hic uyanmazlar yani.veya kovayi uzaga koyarsaniz odalarindan.bu kadar sessizlige de alistirmayin 😃
Dogacelik Kuzularinanasi hiç alıştırmadım ama küçük huy değiştirdi bu ara çıt sese uyanıyor 20 dk sonra😒 20 dkda dinleneyim mi evi mi sileyim yemeği mi yapayım sabır sabır..💆♀️
Dogacelik Femme1 ya sırf o mendili takıp silmek için parex süpürgeç diye bişey yapmış. Mendili ona takıyorsun. Bana öyle şeyler lazım uyduruk temizlik tarzı😂 ama kullanan var mı nasıl bilmiyorum.
Femme1 Dogacelik takılan mopu almadım ben elle yapıyorum güzel yanı temızlıypr ben sevıyorum alıyorum sürelim marketten yeşil olanın kokusu bozdu da sarı güzel
Denizoglan Dogacelik mop kullanıyorum ben püsküllü şeyleri sevmiyorum yerde bir ili şey kalsın savuruyor ordan oraya
Denizoglan Dogacelik spin mop 4 senedir kullanıyorum bir parçası kırıldı oda tek tek satılıyor o konuda da iyi
mgzeyn Dogacelik en rahatı sprey mop çok rahat pratik oluyor çocukla vileda yuvarlak olanı kullandım vip Ahmet kullandım kovaya sok çıkar git git gel kovaya zaman kaybı yapıyordu