aaslanbeyy valla hiç bisey yapmadım sadece kendimi bol bol salak gibi strese koydum sütüm öyle bir azaldı ki boş stres hepsi hiç bissy yapmadım küçük zaten gelişmemiş oturmamış oluyor çevrem herkes öyle söylüyordu öyle de oldu sadece ben bacaklarını oynatmadım kucağıma alırken iki bacağın ortasından tutup kaldırdım iki bacağımızın hep açık olmasına dikkat ettim eksrta hiç bisey yapmadım çift bez tak diyenler oldu takma doktorun sana bisey demediyse hiç bisye yapma çünkü ben sonuçlarımı ünlü bir çocuk ortopedi profesörüne gösterdim o bile kendi kendine oturur dedi o yüzden sakın ellemeyin çift bezmiş uyurken havluymuş o da bana bacaklarını çok fazla oynatma hani gaz masajı gibi yapma dedi bacakları fazla kapanmamsina özen göster dedi küçük dedi oturur dedi çok şükür öyle de oldu rabbim hepsininkine şifa versin inşallah sizinkine de