Arkadaşlar merhaba, 17gun oldu sezaryenle doğum yapalı. Ama kabızlık problemim var doktoruma söyledim duplahac şurup yazdı kullandığımda tuvalete çıkıyordum ama icmezsem yine yapamıyorum ne yapmam lazım beslenmem de dikkat ediyorum komposto meyve sebze yiyorum ama ne yapmam lazım 😕