Kızlar merhaba öncelikle herşey bamya yemeği yememle başladı ben sancılandım rahatsızlandım sonra gece oğlumda başladı meme emmeye çalışıyo poposunu havaya atıyo ememiyo ağlıyo anne sütü alıyor yalnızca bu arada baya krizli ağladı falan sonra sakinleştirdik tekrar tekrar denedik aldı uyudu o gece devamlı uyanıp mızıkladı emzik verdim uyudu her seferinde ertesi gün sabah emdi normal saat 4 de sonra yine aynı şey oldu ağlama krizi 7 ye kadar ağladı ememedi kaka yaptı rahatladı biraz emdi uyudu bu günde yine emerken sıkıntı yaşıyor kaka yaptı 3 kere ama kusma başladı ara ara kusuyor başına gelen varmı acaba yarın doktora götürücem getir kan idrar bakalım dedi ama siz böyle bişey yaşadınız mı