Bebeğim 3 aylıkken sütüm kesildi denecek kadar az olduğundan formül mama desteği almaya başladı 3 ay sonra ek gıda başlar mamayı bırakır diye düşünmüştüm ama 1 ay sonra 2 yaşına girecek hâlâ formül mama istiyor ve onun dışında ek gıda kabul etmiyor canı isterse bizim tabaklarımızdan 2 kaşık yemek yiyor bazen hiç istemiyor meyveleri de aynı şekilde isterse yiyor o da çok çok az bir sürü doktor gezdim tavsiyeleri hiç işe yaramadı kilosu da ayına göre düşük bu zamana kadar ılımlı yaklaştım sabrettim hevesle denemeye devam ettim ama artık o kadar moralim bozuluyor hastalanacak diye o kadar korkuyorum ki ister istemez agresifleşmeye başladım kaşığı itip dökünce normalde sakince tamam sorun yok bir daha deneyelim derken şimdilerde kızıyorum sonra hemen pişman oluyorum ne yapacağımı bilmiyorum bunun bir çözümü yok mu