Kizlar merhaba içim içimi kemiriyor bilgilerinize ihtiyacım var.
Oğlum 1 ay sonra 2 yaşında 4 aylıkken çalışmaya başladım 2 ay önce bu içimi kemirgenler sen dolayı bıraktım işi öncelikle sosyal hatta aşırı sosyal bir çocuk kalabalık sever bizimle oyunlar oynar 7 ye kadar sayar sayıları da öğretiyorum şuan gördüğün de 1 diyebiliyor şarkıları kendi diliyle çevirir söyler hayvanlarında seslerini bilir farklı kelimelerle dadida dadida der ama onun o ses tonundan hangi şarkı olduğunu biliyoruz 4 şarkı biliyor çocuk şarkılarından baybay eliyle yapardı artık yapmıyor sadece baybay diyor dogdugundan beri isimle bizmi hitapta az bulunduk onu da bilmiyorum ben ve eşim yigido oğlum bitanem diye seviyoruz ismi yiğit yiğit de diyoruz tabiki ama yiğit diye seslendigimde 10 söylüyorsam 3 üne bakıyor ama yiğit çilek yermisin yada yiğit karpuz desek hatta yiğit diye seslendim diye 3 defa bakmadı çilek yada karpuz desem bakıyor çocuk kucağa aldığımızda eliyle işaret eder ama mutfaktan su yada aciktiysa parmagimizdan kaldırır bizi götürür sevindiginde yada heyecanlandiginda kanat çırpma hareketi var yerinde durmayan bir çocuk 5 dakika oturmaz yada uzanmaz legolarla oynar üst üste koyar araba yapar ama gel gelelim arabalari okey taşlarını ve mandallari dizer önce dizer yatar bakar hepsi hizada mi daha sonra oynar en önemli kafama takılan konusu ise komut almamasi görsel olarak anlıyor birşeyleri illa ona göstermem lazım bu kapı bak kapatıyorum gibi ama yiğit kapıyı kapat oğlum kapatmaz yada anlayamıyor bunu babana ver desem vermiyor ama bana ver diyip elimizi uzattigimizda veriyor gidiyoruz kelimesini duysa hemen ayaklanır kapıyı açar terlikleini giymeye çalışır ama sadece aldığı komut bu diyebilirim gel desem de gelir ama bu yaptıklarını basit buluyorum haliyle bu durumu otizm yada uyaran eksikliğinden şüpheye düşürüyor Allah için bu aylarda olan çocuklarınız varsa bana yol gösterin randevu aldım çocuk psikiyatrisine ama rahat edemiyorum ekran bu arada günde maksimum 20 dk izler oda ben odadaysam tek başına ekrana bakmaz bile kitap okuyamıyoru, etkinlik kitapları dahil sadece yirtiyor çünkü pes etmeden sürekli kitap alıyorum ama o etkinliği sevmiyor yada çilek burda nerde diye sorsam kitapta 5 sorsam 1 inde elini götürüyor ama o götürme tesadüf bı götürme soruya cevap değil gibi düşünün, okuduğunuz için teşekkür ederim inşallah düşündüğüm gibi değildir