Arkadaşlar Hayırlı Günleriniz olsun 🙏🏻
Bugün 4. Ay kontrolümüz vardı.
Bebeğimin kulağını deldirmek için ne zaman uygun olur diye sordum. Kulak memesine baktı delinebilir sorun yok dedi doktorumuz. Ama deldirdiğiniz yerin hijyenik olması gerekir dedi.
Bende sizlere sormak istiyorum kulak deldirenler nerede yaptırdı? Bizim burada eczaneye sordum yapmıyorlarmış.
tabancayla mı yoksa piercing iğnesi gibi iğneyle mi deldirniz?
Tecrübelerinizi bekliyorum 🙏🏻