Semanurozgan Merhaba hanımlar kızım epılepsı hastası 29 aylık su an nobetten dolayı hastanede yatıyoruz gece gecırıuor nobetını cogunluk kayıt ozellıgı olan kamera arıyorum tavsıyenız varmı
Semanurozgan ttrck kullanımı nasıl acaba telsızı varmı özellıklerını soylermısınız rica etsem memnunmusunuz
ttrck Semanurozgan memnunum karşı tarafa ses de gidebiliyor çok basit kullanımı , youtubeda videoları vardır