Bebeğim 7 aylık ilk 4 ay mama takviyesi olmadan emzirdim sonradan sütüm azaldı bebeğim doymamaya başladı doktor mama takviyesi yap dedi 7.aya kadar mama emzirme şeklinde gidiyordum ama iki haftadan beri bnı asla emmek istemedi memeye gelince kıyamet kopuyor çığlık çığlığa bğırıyor mama şeklinde ilerledik mecbur kalarak bari sağıp vereyim dedim ama damla damla geliyor sütüm hiç gelmiyor sagarken terler boşalıyor benden ama yok süt gelmiyor yani kesildi galiba ne ypacam bilmiyorum mama veriyorum bebeğime ama anne sütü çok az aldı canım çok skılıyor keşke biraz daha alsaydı anne sütünü ne yapacam bilmiyorum