sscan40 6.ay çok hırçın başladı ya gece uykuları saat başı emme isteğiyle bölünüyor aşırı ağlayarak uyanıyor ve emmeden uyumuyor. Siz de nasıl durumlar?
senemtemur sscan40 bende öyleyim malesef uykuya direnişe geçti sürekli beraber olmak istiyor kucağımda her yerde gündüz uykusunda yanından ayrıldığım an anlıyor basıyor bağlık çığlık kıyamet
yasemin1812 sscan40 6.5 aylık geceleri dönüp kendini uyandırıyor , ana kucağına bağlıyorum bu kez de dönemediği için uyanıyor çok saçma bir şeyin içindeyiz
sscan40 senemtemur O kadar aynı ki. Bir ara gündüz 1 saatlik uykuyla akşam etti Allahtan düzeldi biraz ama gece uykuları bu kadar bölündüğü için çok perişanız acaba neden ağlıyor saatte bi
sscan40 kahvelisianne Beni de zaten 4 aydan sonra hiçbir şey düzelmedi kötüye gitti sürekli geçeceek mi ya
sscan40 kahvelisianne Beni de zaten 4 aydan sonra hiçbir şey düzelmedi kötüye gitti sürekli geçeceek mi ya
sscan40 yasemin1812 Yaa bizimki de hem dönmüş oluyor uyandığında ona uyanıyor ben de hatta rahatsız mı kıvranıyor sanıyorum meşer dönmek istiyormuş
yasemin1812 sscan40 Evet ya dönmek istiyorlar bizimkini ana kucağına bağlamasam emekler pozisyona kadar gelip uyandırıyor kendini😕 7 aylık olmasına 8 gün var bilmiyorum ne zaman sona erecek bu durum ya
arenn23 yasemin1812 tam 7. Ayı girişte düzeliyor sabır annesi bizde öyleydik 7. Aya girdiii gece uykusu düzeldi gündüz hala direniyor ama bep öyleydi benim oğlum
Kaan35 sscan40 Sürekli çığlık çığlığa birde el gıdaya başladık. Hiç bir şeyin tadına bakmak istemiyor reddediyor kaşımak görünce ağzını kapatıyor