merhabalarr bebeğim 7. ayına yaklaşıyor. geçen hafta çarşamba akşamı burun tıkanıklığı başladı uykular tamamen azaldı tıkanıp kalkıyor doktor hasta olmadığını söyledi sprey ve damla kullanıyoruz dün iyice keyifsizlendi ateş huysuzluk ishal başladı gece hiç uyumadı ateşi aşırı çok degil ama keyif kaçırıcı şekilde işte. başka doktora gittim bugün o da hasta olmadığını söyledi sırtını dinledi boğazına falan baktı bir şey yokmuş. bir şey yok ise neden bu kadar keyifsiz uykuları kaçıyor anlayamıyorum acaba diş belirtisi mi? diş döneminde burun akıntısı oluyor mu?