hazaal2 Kızlaar normalde reglim bugün gecikmesi 2nci günü. Yani olmam gereken tarih dündü. Dün şüphelendiğim için sağlık ocağında kan verdim. Beta hcg 20 çıkmış. Henüz bir gecikme olmadığı ve yeni olduğu için mi 20? Yaşayan var mı? Pozitif midir
hilaleyli hazaal2 bugün aynı durumu yaşadım 20 çıktı sağlıkocağına gideceğim bakalım doktor ne diyecek ama bence pozitif anlamına geliyor üç gün önce yapmıştım 7 çıkmıştı artmış
Olimbonii hazaal2 hamileliğimi ilk öğrendiğim beta hcg 20 idi o ani yasadim bidaha 🫣 Simdi oglum 21 aylık 😂
Prensesin_Annesi_ hazaal2 3-4 gün sonra tekrar verin 2 katına cıkması lazım ya gec döllenme olmustu bende de öyle olmustu yada cok erken fark ettiniz hayırlısı olsun inşallah
brnrkn acele etmeyin çok erken fark ettiğiniz için beta düşük olabilir 4-5 gün sonra tekrar kan verip yükselmesine bakarsınız eğer güzel bir yükselme varsa hayırlı olsun derizz🥰benimde öyle olmuştu çok erken fark etmiştim tekrar tekrar 3 kan verdim
hazaal2 brnrkn ilk gebeliğimde 6 gün gecikmeyle kan vermiştim 1500 küsür çıkmıştı. Şimdi hiç gecikmeden regl olmam gereken tarihte verdim 20 çıkmış. Bi sorayım dedim
Aloneangel_ hazaal2 2 gün sonra tekrar verin değer 2 katına çıkmışsa sağlıklı gebelik ilerliyor demektir geç döllenme olabilir
Aloneangel_ hazaal2 Çok geçmiş olsun demek ki vakti değilmiş rabbim en kısa zamanda sağlıkla nasip etsin 🌸🙏