akindeniz bence direk parola vermek daha mantıklı geliyor bana çünkü genelde bebeklerin kıyafetleri bolca oluyor oyuncakları da oluyor en azından alır bebeğini dışarıya çıkarır vakit harcar yemek falan yerler dışarıda güzelce vakit geçirirler bu parayı da harcamış olurlar ben öyle yapıyorum doğum günlerine gittiğim zaman belirledigim miktardaki parayı veriyorum isterse çocuğuna bir şey alır oyuncak alır ya da kıyafet alır ya da farklı bir eksiğini tamamlar ya da dışarıda misler gibi yerler :)) Ben de oğluma bir yaş doğum günü yaptım en çok para geldi hepsini topladım altın aldım :))