Dila610 Merhaba sevgili anneler, benim kizim 3 ay 8 günlük ve son 10 haftada 1750 gr almis. tecrübesi olan lütfen söyliyebilirmi normalmidir yoksa azmi? sütüm yetmiyorsa ac birakmak istemem tabiki yavrumu..
Asuna1 Dila610 ne kadar çok takıyor insan en başlarda alsa dert almasa dert anneye sütüm yetiyor mu ay aç mı iyi bakıyor muyum hep paranoya hali ilk 6 ay sonra bir bakıyorsun hiç tartmamışsın dert etmemişsin kiloyu sen rahat ol bebeğinin maşallahı var her çocuk kesin kurallara uymak zorunda değil çok da güzel büyüyecek güzel anne😘
Dila610 Ikrazumra19 kilo olarak normal de iste bende o süre zarfi icerisinde aldigi kilo yeterlimi onu bilemedim..
Ikrazumra19 Dila610 yeterli bence her bebegin yapisi vucudu kilo alisi birde degildir sinirin altinda olmadigi surece dert etmeyin
Badevehande Ayda 600 gram sınır demek şuan içim yetiyor 4 haftayı bir ay olarak kabul edersek . Bundan sonraki ay bakın eğer 600 gramdan az ise doktorunu mama önerecektir zaten 5.aydan sonra ek gıdaya yavaş yavaş geçersiniz
Dila610 Asuna1 cok tesekkür ederim, ne de güzel yazmissiniz.. insan öyle oluyor gercekten, halbuki icgüdümüzü dinlemek yeterli olucaktir demi.. sagolun😍❤️❤️