alynq Allah sizden de razı olsun inanın hepsini denedim yatarak emzirme geriye yaslanarak emzirme önden sağım yapıp ön sütü almaya çalıştım su tüketmedim yemek yemedim süt arttırıcı ne varsa kestim korse kullandım geçmediğim emzirme danışmanı kalmadı ne yaptıysam hiçbiri malesef olmadı . Bu kez bebek memeden o kadar tiksindi ki koyduğum gibi ağlıyordu haklı çünkü korkuyor süt akışını o kadar fazla ki içemiyor yani ..
İnanın yani bir insanın başına gelebilecek en zor şey ..
Sütün olması beni çok zorladı var ama emzirememek birde ne alakası var deyip yüklenenler oldu sütüme inanmayanlar oldu yoktur ondan öyle yapıyordur oldu..
Kimseye hiçbir şeyi inandıramadım 2 aylık bebek nasıl bilebilir sen emziremiyorsun oldu .
Neler neler hiç bilmiyorum ama isterseniz Çamlıca medipol hastanesi mine Başıbüyük hocaya bir bağlanın sorun sadece 1 adet nurofen yeterli demişti bana çözümü için o kadar üzüldüm ki anlatamam hayta eşimle bu muydu dedik çözümü çok üzüldüm..
İnşallah size vesile kılar da Allahımdüzelir hayırlısıyla Allah sizden de razı olsun…