Merhaba arkadaşlar sizden fikir almak istiyorum. 2 aylık bebeğimin bir ay önce yüzünde kızarıklıklar vardı doktora götürdüğumuzde egzama dedi ve ben diyete girdim ek olarak sütüm az olduğu için alerji maması başladık. Mamayı alınca bebeğim beni reddetmeye başladı ve bir süre sonra almadı. Su an sadece mama ile besleniyor fakat bebeğimin yüzündeki kızarıklıklar geçmiyor yani şöyle aslında saat saat farklı oluyor bir anda kızarıp geçiyor. Sizce ne yapmam lazım acaba isilik olabilir mi çünkü mamadan başka birşey almıyor 1 haftadır