Zhra78 Kızlar bebeğim kabız normalde ağlar yapamadığında ama 3 gündür yapmadı hiç ne ağalama ne ıkınma bişeyi yok
mervemsiiiii Zhra78 bebeğiniz sadece anne sütüyle besleniyorsa yapmaması normal benim bebek 12 güne kadar yapmadığı oluyordu
D_deniz Zhra78 anne sütü mü emiyor mama mı içiyor ek gıda haricinde. Eğer mama içiyorsa günlük tükettiği mama miktarının 3te1i kadar su içmeli. Örneğin günlük toplam 750cc mama içiyorsa böl 3e 250cc yapar 250cc su içecek kabız olur yoksa
D_deniz Zhra78 yani…. Anne sütü alıyorsa su alıyor. Ama artık 6ayı geçmiş. Ek gıda da alıyordur. Seveceği bir suluk alıp alıştırın suyunu içsin ki kaka daha rahat çıkar.