40 günlük bebeğim sürekli memede durmak istiyor. Memede uyuyor. Uyudu diye yatırıyorum hemen uyanıp ağlıyor. Sonra yine meme istiyor. Acaba sütüm mü yetmiyor. Ondan mı ağlıyor açlıktan. Gerçekten yerimden kıpırdayamıyorum. Hiç bir işimi yapamıyorum. Sizin bebekleriniz de böyle mi?