Arkadaşlar kızım 32 aylık artık tuvalet için hazır diye düşündüm. Güzel bi lazımlık aldım. Çok heveslendi söyledi hep çişini yaptı bi kaç gün. Ama bazı çıkarmak istemedi. Külotlu olmak istemiyordu neyse renkli civcivli külotlar aldım. Konuştuk onlarla sevdi giyiyor artık. Ama bu defa da çişini kakasını söylemiyor. Bir gün içinde hiç söylemedi hep altına yaptı. Artık kıyafet bitti. İlk günler olduğu için mi yoksa bi sorun mu var anlamsdım. Kaslar da sorun olsa önceden de söylemez. Stiker aldım. Yapıştırıyoruz. Heveslendi bi iki söyledi. Hevesi geçince yine söylemiyor. Acaba süreç mi böyle ben anlamsdım.