Ipekaslankus34 eşim bana trendyoldan bi
bileklik almıştı. O zamanlar 5 bine aldı, çeyrek 2500 tlydi. Fotoğrafta içinde çeyrek ve 2 tane gram altın vardı. Sonra kuyumcuya bi gösterdik çeyrek gerçek, gramlar sahteydi. Yani 2 çeyrek parasına 1 çeyrek almışız 😁😁 Allah’tan iade ederken sıkıntı yaşamadık