ikikereanne_
Hmm olabiliir, çünkü bizim aldığımız yere eşim sormuş, adam 2 çeşit marka var jerseyde demiş.
Bebek için alacaksanız Talu Çiftliğininkini öneririm demiş.
Ondan aldık bizde, hatta daha dün aldık 6 litre, büyük bir saklama kabı kaymak çıktı vallahi o kadar da lezzetli olmuş ki