mom97X Kızlar 19 gün önce sezeryan doğum yaptım güldüüm zamanlarda ufaktan altıma kaçırıyorum sizce normal mi şu anda vallahi utandım yazarken 🥲
333bd mom97X bi süre devam ediyor sonra geçiyor daha çok erken rahim kendini toparlayıp aşağı çekilir düzelir
arenveannesi16 mom97X bende de aynı durum olmuştu doktorum sonda takıldığı için olduğunu ama geçici bı durum olduğunu söylemişti geçti bu arada
Bebekligiller mom97X bende de aynıydı. Sonda takıldığı için oldu büyük bir ihtimalle. Hatta ben oturunca değil ayağa kalktığım an hemen geliyordu. 3 paket hasta bezi kullandım 😂 bi iki haftaya düzelir. Geçmiş olsun
uykusersemi 2,5 ay önce sezaryen oldum ilk zamanlarda bende de aynı sorun vardı şimdi her şey yolunda. Hatta vakit bulamayıp o kadar çok tutuyorum ki siz düşünün…