Aydakisiyahkedi Arkadaşım 26 kilo verdi sporsuz ek olarak günde 3 lt suyla emziriyor problem olmuyor sütte dedi siz kullanıyormusunuz emzirirken
egeemm Aydakisiyahkedi ay emzirirken bebeğime zararı olacak diye bazı yemekleri bile yemedim ve kendi sağlığım içinde hiç o kahvelere güvenemiyorum. Evde yaptığım yarım saat ya da 1 saatlik egzersiz ve diyetle 2ayda 10kilo verdim. Arkadaşinizin bünyesiyle sizin bunyeniz ve bağışıklığınız aynı değil bu kahvelere güvenmeyin lütfen sağlığınız için 😔
2kiz Aydakisiyahkedi bende içtim tık yok 😅 yarısı bitti anca 2 kilo gitti ama süt e geçebilir satıcılar geçmez diyor ama ben güvenmiyorum
Aydakisiyahkedi egeemm güvenmem zaten korkarım cocuğumun sütüne bilmediğim şeyleri karıştırmak istemem ya
thebacim Hiç böyle qbidik gubidik şeyleri kullanamam. Hııt cardio yapıyorum, sağlıklı beslenmeye çalışıyorum detoks yapıyorum vs vs 26 kilo verdi ama neyden verdi yağdan mı verdi neyden? Kas yapmadan yağ kütlesi yakılmadan hiçbirşeye inanmıyorum maalesef
Aydakisiyahkedi thebacim gözle görülür derecede büyük bi fark var görünce inanamadım çünkü gebelikte o 30 kg aldı ben 11 aldım benden cok fazla kiloluydu ben doğum kilolarımı verdim hatta gebe kaldığım kilonun altına da düştüm ama iriliğim duruyor
thebacim Aydakisiyahkedi valla ben sağlıkçıyım hastama önermediğim şeyi kendim asla yapmam 🤣 ki zaten zayıfım abs six pack için spor yapıyorum ihtiyacım yok
1meowmam Aydakisiyahkedi böyle çaylar kahveler filan kullanmayın ne kadar zararlı karaciğerleri bitiriyormuş doktorlar bağırıyor. Evde youtubeden evde yapılacak sporlar yazın onları yapın diyetisyenle eşliğinde bende yağdan veriyorum şuan spor yapamıyorum ağır kaldırmam yasak bende yürüyorum evin içinde sürekli iş yapıyorum spor gibi. ameliyatımdan önce eliptik bisiklete biniyordum. Her gören bana baya zayıfladığımı söylüyor. Tartı da hissediyorum dengeli besleniyorum. Yediklerime dikkat ediyorum. Ama böyle şeyler şunlar kahveler içmiyorum şeker abur cubur bunları hep kıstım.