alperenmommm Merhabalar tayinimiz Trabzon’a çıktı yerleştik memlekete gideceğiz giderken çay götüreceğiz en güzel çayı Trabzon’da nerde bulabilirim ?
livanurvealpinannesi61 alperenmommm sürmene de çay fabrikasından alabilir siniz babam orda yaptırır hep.marketteki çayın tadı güzel olmuyor hiç
Olimbonii alperenmommm Eşim çay ocagi isletiyor Gökçay diye bi çay kullaniyor cok guzel biz evimizdede ondan alip iciyoruz memnunuz