Babyyyyyy yamaniskom tamdır 7 gunluguz daha gerçi gece nobetteyz uyanık Sabahta uyanık öğlen uyuyor acıkınca ığliyor Benim bildim sarılık olsa Uyur sürekli Öyle dusunuyorm
defnemiraybebek Babyyyyyy gözleri sararmaya başladıysa sarılık vardır ama bol emzirme ile geçer şüphen varsa çocuk acil de bakıyor
gencbir_anne Babyyyyyy yenidoğan bebek normalde de sürekli uyur , siz yine de götürüp bi değerine baktırın nolur nolmaz en azından varsa takip edilir
eda3595 Babyyyyyy uzayan sarılık vardı bebeğim iki saatte bir kendi uyanırdı uyku hali hiç olmadı siz yine de götürün değerini öğrenmekte Takipde fayda var
gizemvatansever Benim bebeğimde de doğduğunda sarılık oldu. Beslenemediği için dediler. 1 haftaya geçti, evde güneşe bacaklarını tuttum. Hem mama hem süt ile destekledim. 🐣 geçmiş olsun
Babyyyyyy gizemvatansever bende öyle yapiyorm dogdugunda başladım hem güzel emiyor hemde baba veriyorm alismasin die sabah akşam veriyorm dier Zamanlar emziriyorm