Arkadaşlar arabanın tekerini çeviriyor kızım. Yani birkaç ay öncesinden yapıyordu ama uzun süreli değil eline alıp birkaç dk çevirip bırakıyor 1 yaşında kızım. Hatta eşimle gülüyorduk nasıl güzel çeviriyor diye ama az önce okudum otizm belirtisi diyor çok korktum yani Aslı var mıdır bunun anlamadım. Göz teması, takibi, ismiyle seslenince bakması, tepkileri felan düzgün algıları çok açık. Ama işte insan acaba mı diyor? Çamaşır makinesi dönerken değil de üstteki Işık’larına bakıyor oynuyor çocuk Kilidini açıyorum hatta.