zeynoep anladigim kadariyla prematurelerde yaygin… cikmasi vakit aliyor hem kandan hem de idrardan hatta idrardan cikmasi 2 yasina kadar suruyor…
Ama genel olarak bebekler 1 yaslarina gelince kan degerleri daha bir topluyor, iyi oluyorlar
O zamana kadar boyle devam ediyor…
Kan tahlili yapip kontrol altinda tutmak istiyorlar ama kan tahlilleri de pek degismiyor, uc asagi bes yukari ayni…
Niye bu kadar sik kontrol etmek istiyorlar anlamiyorum