Evet kullanmıştım bir gebenin günlüğü diye sayfa vardı oradan takip ediyordum aynı anda ikisinin de koyu olması gerekiyor diye biliyorum gebelik testindeki gibi silik olunca bir anlamı olmuyormuş ikisi de koyu olacakmış ama değerlendirin kaybedecek bir şey yok sonuçta ben 2. Ovülasyon takibiminde hamile kaldım ilkinde 21.günde oldu diğerinde 18.günde olmuştu