Zynpesila Kızım 2.5 yaşında kasık fıtığı var çocuğunu devlette ameliyat ettiren var mı süreci merak ediyorum
Barlas_mom Zynpesila cuma günü testislerinden ameliyat oldu benim oğlum kasık fıtığı da varmış meğerse doktor onu da almış bizim kesi yerimiz altta torbada sizin ki kasıkta olur büyük ihtimal
Zynpesila Barlas_mom devlette mi ameliyat oldu bebeğiniz kaç aylıktı zor bir ameliyat değil ama süreç korkutuyo beni narkoz alana kadar kızım çok korkar anneyi yanına alıyolar mı
Barlas_mom Zynpesila ünv hastanesinde yaptırdık ameliyat kapısına kadar eşim götürdü sonrasında almadılar ben odada bekledim 7 aylık hamileyim oğlum 29 aylık olacak bu ay