Kanz d go var gerçekten ağır bir araba rengi gri ama baya sağlam her seferinde sök tak yapıyoruz o yüzden dün babam e bebekten anlık indirimle joie litetrax 3 aldı kırmızı renk ayak örtüsü maalesef yok yağmurluk var çok ikilemde kaldım rengi griye alıştığım için tuhaf geldi iade mi etsem yoksa kullansam mı bilmiyorum siz napardınız ? Travelde her seferinde tekerlek çıkıyor puset çıkıyor 3 parça halinde arabaya sığıyor tam eziyet