gzmcnr Anneler , bebeklere ne kılo aldırır 8 aylık 7.4 kg , kılo aldıramıyorum son aylardır stabil kaldı
bittercikolata__ gzmcnr sağlığı ile ilgili sorun yoksa normal kilosu. Çünkü kızım 2 yaşından 4 yaşına kadar kilosu 12-14 arası değişiyordu şuan yeni yeni almaya başladı bazı dönemler böyle olabiliyor
gzmcnr prensesannesi1_ bızım 8 ay 7350 diyorum ki bi 8 kg varsak oh dicem ama kaç aydır 7 lerde kaldık :(
gzmcnr bittercikolata__ 7. Ay kontrolünde kan düşük çıktı demir takvoyesı alıyor b12 eksik çıktı idrar baktı iyidi takvıyeleri alıyoruz işte onlarda iştahsızlık yapar dedi ama 1 aydır kullanıyorum herhangi bi etki yok iştah yine aynı değişen bişey yok , bu sıralar üst üste diş çıkarttı ondan olabılır mı acaba
hilalpolatt gzmcnr bebeğim 2.700 doğdu. 6 aylıkken 9.500’dü şuan 6 ay 20 günlük 10 olmuştur çünkü her ay 1 kilo alıyor. Ben 4.5 ayından beri muz ceviz yoğurt pekmez her gün yediriyorum. Çorba yapıp içine bebek ekmeği doğruyorum. Sabah kahvaltısında mutlaka yumurta labne ceviz yediriyorum. Muhakkak bol su içiriyorum. Sizde deneyebilirsiniz
gzmcnr hilalpolatt yediriyorum , ama çok da iştahlı bir bebek değil yine de yediği kadar zorluyorum, mama mı vardınız benim 4. Aya kadar iyi gitti kılosu sonra durdu
bittercikolata__ gzmcnr olabilir canım diştenden fark edebilir. Yani her ay çok iyi kilo alacak diye bişey yok. Birde B12 düşükse ilaçlardan sonra daha da iştahı açılır ve kilo almaya başlar kızım öyle oldu çünkü
prensesannesi1_ gzmcnr bızde oyle 6 aydada aynı kılodaydı hıc almadı kusması vardı lansor verdı 10 gunde 100 gram aldı sımdı yıne kusuyor bakalım kafayı yıcem
Musuuko brvnkr insanlar burda 7 aylık bebeklerin sen bahsediyor sen üç oylok böböğüm külösüüü azmooo diyosun ayıp
gzmcnr hilalpolatt anladım bızım doktorda günde - 1 defa mama verın dedi aptamıl aldım içmedi sma vs denıyorum ıcmıyo tek anne sutu ıcıyo biberon reddi de vardı zaten