gulsensglm Oğlum 10 aylık 7.gün bugün ishal ve ateş var doktora götürdük ilaç verdi kullanıyoruz ama geçmedi slgın dedi yakın zamanda geçiren oldu mu kaç gün sürüyor
333bd gulsensglm ishal kusma hafif ateş geçirdik ishal bir hafta sürüdük çok şükür yeni atlattık. Kullandığın ilacın yan etkiler kısmına mutlaka bak bana verilen ilaç ishal için çocuğu daha kötü yaptı belki de bu kadar uzun sürmezdi ilaç iyi gelmiyorsa mutlaka değiş
nrylcndg gulsensglm bizde geçen hafta atlattık aynı salgından,6 gün dolu dolu ateşi oldu dirençli ve yüksek 40.3 felandı yani karın ağrısı mide bulantısı oldu kusma ishal olmadı ama ateş 6 gün geç gündüz ara vermedi ateş düşürücü vermeme rağmen
gulsensglm 333bd hayır almadılar salgın diyip yolladılar tekrar götürmek istiyorum ben de söylicem test alıp baksınlar
encet gulsensglm valla mecbur dolven calpol kullandık enfeksiyon çıkmadı kanında o yüzden antibiyotik kullanmadık ateşi 39.5 ları gördü
elosdef Arkadaşımın kızı atlattı daha yeni pafa hastalığı demiş 4 doktor gezdi tek bir doktor söylemiş ona yönelik tedavi uygulayınca geçti antibiyotikler fayda etmedi bir hafta