Merhaba hanımlar başlıkta yazdığım gibi bebeğim 27 günlük ve 3 gündür katı kaka yapıyor sütüm az olduğu için daha çok mama ağırlıklı besleniyor doktorum mamasına zeytinyağı koymamı söyledi 2 gündür yapıyorum ama hala aynı konu hakkında bilgisi olan var mıdır