Yujadab Oğlum 4 ay 28 günlük bu sabah sünnet oldu.altını almak için açtığımda yumurtalığı şişmiş ve morarmış çok korktum normal mi bu acaba? Geçer mi yoksa doktora götüreyim mi fazla pimpirikliyim 😬
Denizruzgar Yujadab normal değil bence benim oğlumda olmadı öyle bişey doktora resim atabilme imkanınız varmı resim atıp sorun bi
Sarisin Yujadab sünnetten belli bir süre sonraya kadar şişme morarma şekil bozukluğu normal karşılanıyor. Zamanla düzeliyor merak etmeyin ☺️
Lothbrok Evet olabiliyor bizde de oldu, doktor iğnenin ucunun geldiği yer kan aldırınca da morarıyor ya öyle düşün dedi. Zaten doktorun verdiği kağıtta da yazıyordu morarma olursa sakin olun 2 gün içinde geçecektir diye