Kelebekakkor99 neden tüm doktorlar 6. Aydan itibaren verilmesi gerektiğini söyledi bu düşünceniz tamamen yanlış bence benim çocuğum istisna tabi ama genel olarak bebeklere ek gıdaya başlanıldığı zaman verilmesi gerektiği söyleniyor, benim durumum ayrı biz verilmesi zorunda kaldık