Findiginannesi Kızla bebeğim iki aylık büyük çişi sümüksü ve geçmek bilmeyen gaz sancısı var çok ağlıyor süt alerjisi olabilir mi?
Findiginannesi beautifulgirl_ doktor bunun tek başına besin alerjisi belirtisi olmadığını söyledi aynı zamanda çok ıkınıp huzursuzdu yavrum . Bağırsakları tam gelişemediği için normal dedi bağırsak düzenleyici probiyotik verdi kullandık bize fayda etti bi nebze sakinleşti 😊
meraferaa Bizimkide öyle doktor demistiki tek basın sümüksü mukuslu kaka alerji belirtisi değildir kanlı olmadığı sürece korkmayjn sadece aşırı süt ürünleri tüketmeyin
suheda58 Findiginannesi bağırsak düzenleyici olarak ne vardı acaba benim bebeğimde sümüksü kaka yapıyor bende yarın gideceğim doktora