Merhaba, iki yasinda kizim var, her seyi yiyiyor ancak pure halinde tamamen shakeden gecirilmis. Tane tane verdigim her gidada tukuruyo boguluyor gibi yapiyor, ancak soyle birsey var cubuk kraker cips yerken kirar cigner 😅 nasil gecis yapacam bilmiyorim bu konu hakkinda deneyimi olan var mi acaba? Yumurtayi bile ezerek irmikle yiyiyor 😩