filizmom Kızlar Yasin tespih klasik olarak dağıtmayı düşünüyorum ama bayağı kalabalık olacak 100 kişi gatranti dedi kayınvalidem. E 1 tanesi ortalama 40 lira çok maliyetli oluyor. Başka öneriniz var mı siz neler yaptırdınız?
cokbilmismom filizmom ben mum dağıttım 40 lira çok fazla bir adet için benimkinin adet fiyatı 6₺ ye geldi kendim yaptım. 100 adet yaptım Nisan ayinda 
cokbilmismom filizmom mumları satın aldım toptan satan bir yer vardı instagramda. Etrafına tül sarıp etiket bastırdım
minervadefne Bende bir kaç sayfaya sordum çok güzeller ama çok pahalı geldi zikirmatik düşünmüştüm aslında ama oda Yasin’le hemen hemen aynı fiyata geliyor şurada bekleyeyim bende
haticesultan Cep boy okumalık cevşen dağıtın. Bence herkesin çantasında bulunmalı. Bide isimli çikolatalar var. Alinin Mevlit hatırası diye. Kutusu size hatıra kalır. Çikolatalar da başkasına:)
durakkk Ben evde yapmıştım 2021 senesinde kolonya havlu dağıtmıştık trendyoldan şişe aldık etiket çıkarttık birde karton poşet aldım ona da etiket bastırmıştım havlu ile kolonyalı koymuştuk 50 tane ❤️
kubra00k Ben burada yaptırdım. İsterseniz bir bakın. Çok güzel ve kaliteliydi hepsi https://ty.gl/h4qlbc2ntf