Oğlum 2 ay sonra 5 yaş olacak sürekli evde duran çocuklar değiller akşamları sahile parka gideriz açık top havuzuna falan 2 günde bir annemin bahçeye gideriz orda oynarlar sokağa çıkarlar ciftligimiz var çiftliğe gideri hemen hemen her akşam üzeri sürekli evde olsa diyeceğim coxuk apartmanda çok sıkılıyor sürekli benimle oynamak istiyor hep arkamda geziyor işin bittimi oynayalım yani elbette birlikte yaptığımız şeyler var biraz etkinlik falan yapıyoruz ama benden bağımsız birsey yapmak istemiyor hiç ben söylemeden hiç birsey ellemiyor öylece bazen geçip koltuğa yatıyor yapboz yap demesem ellemez iki lego diliyor hadi gelmiyormusun sürekli arkamda biraz kitaptan etkinlik yapalım diyorum 2 sayfa yapıp bırakıyor resim ya diyorum hadi birazda sen boya anne hadi araba konusturalim hadi gel şunu öğrenelim diyorum biraz harf falan yok istemez 2 yaşındaki kendi kendine yapacak birsey buluyor ama o sürekli benimle yapmak istiyor herseyi şaşırdım artık ne yapmalıyım bahçeye bile çıksak hadi anne gel bisiklet sür diyorum hiç heves yok sürmeyi bile bilmiyor