Sadece emzirirken de değil kıyafetim değse bile canım açıyor bir kaç gündür yaşıyorum bu problemi geçer diye düşündüm çünkü önceden de olmuştu ama geçmedi göğüs ucum şişti ve çok ağrıyor emzirdikten sonra genelde ucu pembe olur bu defa bembeyaz oldu ve sert ne yapmam lazım neden olmuştur bilgisi olan var mı veya başına gelen yazarsa sevinirim. Henüz doktora gidemedim eşim çalışıyor çocuğu bırakacağım birileri yok