17 aylık olduk azı dişleri çıkmaya başladığından beri 1 aydır o kadar aksi ki herşeye ağlıyor bişey yokken ağlıyor kendini yerlere atıyo kafasını vuruyor nasıl vazgeçilebilirim bu huylarından birde aşırı emziğe düştü onsuz durmuyo sürekli meme diye geziyoruz bıraktırsam nasıl baş edicem onu da bilmiyorum 😭