Eslemito Arkadaşlar 12/08/24 tarihinde doğum sonrası raporum bitiyor işten çıkış halinde işsizlik ödeneği alabilir miyim deneyimleyen varsa bilgilendirebilir mi ?
Nazindirella Eslemito doğum parası raporunuz bittiği 10-15 gün içerisinde yatıyor. Yatsın öyle çıkın. Zaten ihbar süresi vs beklemeniz gerekecek. Zaten izindeyken istifa edemezsiniz.