zilan28 Rumiersn ben kullandım çok memnun kaldım gerçekten kötü kokuyu kaşıntıyi kesti akıntıyi tam olarak kesmedi zaten o normal bir şey ne yapsanda akıntı oldu mu oluyor ama kötü kokuyu birebir kesti
askdolu1anne Rumiersn ben de hamileyken kullanmıştım enfeksiyonum olduğu için tam olarak geçirmese de enfeksiyon değerimi bayağı bir düşürüp beni rahatlatmıştı tabii sonrasında yine antibiyotik kullanmak zorunda kaldım ama ya Bayağı etki etti yine de