UrbanMom
Bende sordum saglık ocağına normalde sağlık bakanlığının takviminde 12. Ayda vuruluyor ama bazı anneler salgın olur yada bulaşır diye korktukları için isteyen annelerin bebeklerine 9. Ayda da vuruluyor 12. Ayda yine vuruluyor dedi bende o zaman 12. Ayda vurdururuz gerek yok 2 kere vurulmasına dedim işte biz bilgi veriyoruz gerisi size kalıyor dedi ebe bende 12. Ayda vurdurucam