Eslemito Arkadaşlar 12/08/24 tarihinde doğum sonrası raporum bitiyor işten çıkış halinde işsizlik ödeneği alabilir miyim deneyimleyen varsa bilgilendirebilir mi ?
Eslemito gulirmak bütün şartları karşılıyorum sadece raporlu olduğum için belki sonrası 4 ay daha çalışmam mi gerekiyor acaba diye merak ediyorum
Eslemito trinityy bu tarz bir bilgilendirmeye ulaşamadım sonuçta 4 ay raporlu olacağım için rapor bitiminde çıkışta belki işsizlik maaşı ödemesi alamıyorum dur belki alabiliyorumdur deneyimleyen insanlar yazsın demiştim bu şekilde cevabiniza ihtiyacım yoktu
gulirmak Eslemito evet belli bir süre devam ediliyor onu iş yerının muhasebecisi ile görüşebilirsiniz