Esma12
Benimde silikon tutmamisti
Ayakta aglaya soylene denedim
Bir sure sagdim
Ama emzirmeye calismaktan vazgecmedim
Bebegin emme vakumu ile sagmanin vakumu cok ayriymis ve git gide azalir diyorlardi oyuzden pes etmedim ilk atakta reddi yendik tabi bidahaki atakta nolur bilmiyorum
Bazen yine reddeder gibi oluyo emzik sanip kandiriyorum tutana kadar