Bebeklerde 4. Aydan itibaren demir takviyesi yapmaya başlıyoruz. Peki biz anneler de bu süreçte demir eksikliği yaşıyorsak ve takviye ilaç alacaksak, emzirme ile bebeğe geçer demir diyerek bebekten takviyeyi kesmeli miyiz yoksa ikimiz de kullanmaya devam mı etmeliyiz? Bu şekilde demir kullanan var mı? Ben doktora sormayı unuttum, şimdi kafama takıldı.