Oğlum bu ay beni çok zorluyor . Hep ayakta olmak istiyor , oyun halısında artık durmuyor , az besleniyor , gece uyurken dönüyor korkuyorum nefes alamayacak diye önceden yastık koyardım yanlarına şimdi yastıkları tutup çekiyor sağ sola onları da kaldırdım 😅 az beslendiği içinde çiş az yapıyor arada bezinde turunculuk görüyorum biraz su vermeye başladım . Diş sancısı başladı el sürekli ağzında . Bide saçları çok dökülüyor kestirmeyede kıyamıyorum eli kolu hep saç bi sıkıntı olur mu ??