magal bizde yıllık izin için biz belgenet üzerinden olur doldururuz.personelden biri şube müdürü müdür yardımcısı ve il müdürü sırayla imzalar.imzalanmış olması onaylandığı anlamına gelir zaten.sizde farklı mı bilmiyorum ama müdürünüze söylediyseniz şu tarihlerde izin alacam diye sonrada yazısını yazdıysanız önemli değil geçte olsa imzalanır